Your address will show here +12 34 56 78
Mały Plan Pracy
Zespołu Promocji Hufca Siódemka
Też mamy plan pracy. Fajno co nie? Mieliśmy nawet w zeszłym roku! Wygląda pewnie trochę inaczej niż standardowy plan pracy drużyny, lecz idee i cele ma podobne. Jako, że zamiast zastępów mamy kanały w mediach, a zamiast członków drużyny - followersów, to spostrzeżenia nt. naszego działania opieramy na rozmowach z Wami, mniej lub bardziej poważnych plotach oraz (po raz pierwszy) na ankiecie nt. działania siódemkowych mediów. Nie wszystko możemy tu napisać (bo nie byłoby niespodzianek, a każdy lubi niespodzienki) ale i tak zachęcamy do zerknięcia.   xoxo
  • zespół: bartek.sobkowiak karo.jankiewicz asia.modrzynska
  • wolne elektrony: zosia.sobota julka.ozminkowska toni.ananas
#1
  • 2.56
Poprzedni rok
Wyszło na pewno!
X  zebrać zespół hufcowy fotografów i stworzyć z nimi insta 
X  zebrać 300 obserwujących 
X  ujednolicić hufcowe dokumenty (logo, kolory)
X  przenieść dokumenty na onedrivie zhp.pl
X  pokazać 5 artykułów siódemkowych ludzi
X  prowadzić przez najbliższe 2 semestry Newsletter Siódemki
X  stworzyć terminarz hufca online i rezerwację harcówki

Trochę wyszło, trochę nie wyszło?
x postować na fejsie 3x tygodniowo, 2x na insta
x prowadzić bezpośrednią relację z wydarzeń 
x poszerzyć tematy postów o inspiracje (podróże, zbiórki, zdarzenia)

Jeszcze kiedyś wyjdzie!
 stworzyć film promocyjny
 rozwinąć Bank Konspektów
 ogarnąć konkurs związany z aktywnością na fb
 znaleźć kolejną osobę do naszego super teamu

#2
Opinie z Siódemki
Zrobilismy ankietę i zapytaliśmy o opinię kilka wybranych grup z Siódemki. Chcieliśmy by było róznorodnie pod względem wieku i "harcerskiego stylu". Odpowiadali:

>  Uczestnicy KP 2018
>  Wędrownicy - Więź i Czarna
>  Żeńskie drużyny HS - Koniczyna i DYSK
>  Kadra kursów kształceniowych

Ankietę wypełniło 40 osób, czyli ok. 10% naszego hufca, więc przy całej naszej niewiedzy dot. robienia ankiet, badań i statystyki, uważamy że jest całkiem reprezentatywnie. Trzeba pamiętać, że im niższy rocznik tym większa skłonność do używania instagrama (często zamiast) facebooka, co należy wziąć pod uwagę przy czytaniu rezultatów, gdyż u nas posty z instagrama nie dublują postów z fb i vice versa.
5.51
0-10, jest zbyt sztywno czy luźno?
2.61
ile ma być postów/tyg. na fb?
2.45
oraz na insta?
  • zespół: bartek.sobkowiak karo.jankiewicz asia.modrzynska
Co mogłoby być dobrym pomysłem?
_75 %    szalone historie i przygody ludzi z Siódemki
_50 %   posty z działania drużyn i szczepów hufca
_38%    posty o wyróżniającej się lub ciekawej kadrze
_38 %   gadżety do pobrania - plany lekcji/kalendarze
Co nie jest istotne?
_06 %  długie posty o ludziach z hufca
_12 %   grafiki i memy
_20 %  kartki z kalendarza
_22 %  story na facebooku
  • wolne elektrony: zosia.sobota julka.ozminkowska toni.ananas
  • zespół: bartek.sobkowiak karo.jankiewicz asia.modrzynska
Co jest najbardziej istotne?
informacje i przypominajki
mnogość zdjęć z wydarzeń siódemki
udostępnianie postów szczepów i drużyn hufca
Czego brakuje?
spójności  |  relacji na story
info o tym co dzieje się w szczepach
krótkich filmów | info co dzieje się poza hufcem
#3
  • 2.56
Całkiem poważna analiza
Co mamy:
X  świetnych fotografów
X  ciekawych ludzi z ciekawymi historiami
X  pogłębiające się relacje międzyludzkie w hufcu
X  oddanych (a jakże!) fanów
X  większa świadomość w hufcu, że fajnie gdy rzeczy są ładne i sensowne
X  dużą grupę, do której można docierać z bardziej ambitnym contentem
X  ogólnohufcową chęć do pokazywania swoich osiągnięć

Co (niestety) też mamy:
x  ograniczoną liczbę osób, których interesuje hufiec w internecie
x  trudności w wyciąganiu zdjeć i historii od ludzi (!)
x  brak spójności i brak relacjonowania życia hufca na bieżąco
x  zbyt duże skupieniu na samym hufcu, zbyt małe na jego środowiskach

Co możemy mieć:
>  niezwykle ciekawy content, gdy pomęczymy o to ludzi
>  coraz więcej ciekawych zdjęć, w końcu ze wszystkich (!) szczepów
>  promocję pozahufcową przy okazji dużych eventów (kursy, wymiany, bn)
>  rosnące zainteresowanie, gdy zaczniemy się skupiać na środowiskach



#4
Obieramy cele i kierunek
_01  skupić się na szczepach i drużynach
_02  zachęcić ludzi do chwalenia się sukcesami
Cztery cele wizualne:
_03  stworzyć wspólna identyfikację wizualną wydarzeń i postów

_04  publikować na obu kanałach 2x więcej zdjęć po wydarzeniach hufca 

_05  relacjonować owe wydarzenia na bieżąco poprzez insta-story

_06  ujednolicić papeterię wirtualną (m.in. dyplomy) oraz tą rzeczywistą
Jak by to zrobić?
ad_03  stworzyć formatkę/schemat, który będzie wykorzystywany np. 
przy promowaniu Siódemcaffe i na 
jego podstawie tworzyć grafiki 
oraz poprawić szczegóły na stronie

ad_04  przypisać eventy do członków zespołu i być w kontakcie z 
fotografami już przed rozpoczęciem.

ad_05  zebrać większą grupę z dostępem do insta, która będze wrzucać krótkie relacje z eventów

ad_06  przeformatować papeterię zgodnie z _03 oraz stworzyć tymczasową galerię w harcówce
Cztery cele merytoryczne:
_07  regularnie publikować krótkie historie i przygody ze szczepów

_08  wrócić do cyklu informacji o próbach oraz szczepowych eventach

_09  informować też o akcjach poza-hufcowych i obywatelskich (wybory)

_10  w połowie roku zastanowić się czego jeszcze brakuje i wpisać tutaj
Jak by to zrobić?
ad_07  wybrać grupę potencjalnych kandydatów z każdego szczepu, zgłaszać się do nich do skutku, aż zdobędziemy 5 historii/przygód publikowanych jako post lub artykuł

_08  wrócić do cyklu prób oraz do pomysłu instruktora miesiąca we współpracy ze szczepowymi

_09  zorganizować 'promocję' wyborów oraz przekazywać info z 
gk / ch. / wydziału zagr. / harc-prasy

_10  w okolicach lutego spotkać się z ludzćmi od prmocji w szczepach, by przedyskutować temat ponownie
  • zespół: bartek.sobkowiak karo.jankiewicz asia.modrzynska
  • zespół: bartek.sobkowiak karo.jankiewicz asia.modrzynska
W razie uwag, pytań czy innych spraw dotyczących promocji, pisz na: program.srodmiescie@zhp.wlkp.pl lub agnieszka.rydlewicz@zhp.net.pl


W tym konkretnym przypadku zdjęcia robili: #1 #0 - Kris Sobkowiak, #2 - Dorota Goraj, #3 - Janek Sowiński, #4 - Zosia Sobota